fredag, juli 24, 2009

Weleda Citrus Creamy Body Wash

Min sagolikt citrondoftande duschkräm har tagit slut och det är med stor sorg som jag rapporterar det. Krämen fick jag med i en av Beautybagarna och det var verkligen en fullträff på alla plan. Den ger ett otroligt skönt och krämig lödder som inte torkar ut huden och den känns len och smidig efter att man kommer ut från duschen. Jag skulle kunna stå längelänge i duschen och bara tvåla in mig gång efter gång bara för att få känna på doften och den ljuva smekningen av det krämiga lödder. När jag har avverkat alla mina andra duschkrämer ska jag defenitivt köpa denna underbara men dyra kräm igen. Och den är värd varenda liten slant när man ser till dess innehåll av äkta eteriska oljor från citron och apelsin. Det som skyddar huden mot uttorkning är sesamolja som är rik på essentiella fettsyror. Inga doft- eller färgämnen finns heller i tvålen och det får man väl anse vara värt pengarna. Flaskan innehåller 200ml och det räcker en bra stund.

Inga kommentarer:

LinkWithin

Blog Widget by LinkWithin