söndag, juli 19, 2009

The Body Shop Olive Body Butter

Detta är mitt allra äldsta bodybutter som äntligen tagit slut, kan inte riktigt säga vilken födelsedag eller jul jag fick denna på men det var välsigt längesedan. Efter denna fylldes mitt lager upp av olika dofter och denna hamnade i skymundan eftersom den inte luktade något alls och just då var det hela tjusningen med just dessa bodybutters. Men den återfick sin era och jag förstod det geniala med denna superåterfuktare och dess diskreta doft. Nu är den slut och jag kan inte säga att jag saknar den så värst mycket, jag har en hel uppsjö andra från Body Shop med spännande dofter och samma egenskaper som denna. Jag tycker att de som doftar mer är perfekta nu på sommaren då man inte behöver ha parfym för att lukta gott. För jag ska erkänna att jag är ganska nojig över de pigmentfläckar som kan uppstå av att ha parfym och vistas ute i solen samtidigt. Då är detta det perfekta alternativet. Jag kommer säkert att återvända till just olivdoften den har sina fördelar, men just nu finns det allt förmycket lockande runt omkring.

Inga kommentarer:

LinkWithin

Blog Widget by LinkWithin