lördag, juli 25, 2009

Namnsdagspresent från mamma, pappa, bror och Sephora

Eftersom min mamma, pappa och bror skulle till San Fransisco lämnade jag försynt en liten önskelista från Sephora. Det var ingen lång önskelista och den var noga försedd med märket på produkten, produktens namn, produktens pris och en bild så de visste vad de letade efter. Av tre grejer fick jag två! Jag är så glad. Ännu gladare blev jag då det blev en namnsdagspresent och inte en krona behövde jag betala för dessa dyrgripar.

Det är alltså Philosophy's Makeup Optional kit för torr och känslig hy samt RareMinerals Blemish Therapy (från i.d.). Så fort min ansiksttvätt från Apivita är slut ska jag ge mig på Philosophy's underbara produkter vilket jag verkigen ser fram emot efter Fröken Rosas hyllning till ungefär samma produkter.

Inga kommentarer:

LinkWithin

Blog Widget by LinkWithin