torsdag, juli 30, 2009

Det jag köpte på Sephora i Bukarest


Jag lyckades i alla fall hitta ett Sephora på min minstsagt dramatiska semester. Dramat som slutade med att jag nu bor hemma igen (vilket man kan se på de olika golven på mina fotografier). Men i alla fall, i Bukarest letade vi oss fram till ett ganska stort Sephora som jag botaniserade runt i en bra stund. Blev lite stressad då hela mitt sällskap bestod av det andra könet, men ack så förstående. Delar av min önskelista hade jag skickat med mamma och pappa till USA och den andra delen låg givetvis kvar hemma... Men jag gjorde mitt bästa och shoppade på i alla fall. Men tre nya dyrgripar blev det i alla fall:

En snedskuren eyelinerpensel från Sephora Professionnel
Ett torrschampo också från Sephoras egna märke
Och finast av allt är en kombinerad bronzer och highlighter från Benefit som heter 10 (som i perfect 10). Fin recension finns hos Bjooti.

1 kommentar:

Katta Kvack sa...

Åh! 10 är UNDERBAR! Hoppas allt är OK, trots vad som låter som en turbulent resa. / bjooti

LinkWithin

Blog Widget by LinkWithin