måndag, juli 27, 2009

md Formulations Continuous renewal serum

Långt namn och dyr produkt. Faktiskt har denna legat tom i mitt badrumsskåp så länge att jag inte kan komma ihåg hur den var, förutom att den var dyr. Men ger en produkt inga spår efter sig så kan den ju varken vara bu eller bä. Jag blev rekomenderad att använda serumet när det blev kallare och ha det under min dagkräm. Den gjorde säkert sitt jobb och återfuktade lite extra när det verkligen behövdes men det är jag ganska övertygad om att det finns billigare serum som gör med. Tunn formula som snabbt går in i huden och vad jag kommer ihåg så dämpar den även lite rodnader. Där får man för att man är slö och inte orkar skriva om produkterna på engång efter att man gjort slut på dem. Jaja.

Inga kommentarer:

LinkWithin

Blog Widget by LinkWithin