torsdag, juli 23, 2009

Jämförelse

Nu när jag sitter här mitt uppe i allt och ser tillbaka i blogghistoriken känner jag att det skulle vara roligt med några jämförande bilder. Att jag tar de bilder från min inventering i november och tar liknande bilder för att se vad som är kvar och vad som har kommit till under dessa sju månader. Det är så skönt att få resultat på vad man gör ibland och det sporrar och uppmuntrar också för vidare köpstopp på produkter som redan finns och trängs.

Jag skulle vilja sätta igång nu, på en gång. Men jag är på semester så det blir krångligt. Men det är absolut en bra idé som jag kläckte, om jag får säga det själv. Om tre dagar är jag hemma igen och jag hoppas verkligen att inspirationen sitter i då och givetvis måste listan uppdateras från allt nyfyndat från min turné genom Europa.

Inga kommentarer:

LinkWithin

Blog Widget by LinkWithin