tisdag, juli 28, 2009

Serum Végétal Kraft+

Serum Végétal Kraft+ från Yves Rocher har jag använt nu på senaste tiden på kvällen efter rengöring och Jan Marinis hudkräm som jag inte tyckte kändes återfuktande nog under vårvintern. På kvällen smörjde jag in ett ganska tjockt lager med Kraft+ för att det skulle bli en riktig fuktbomb under natten. På morgonen var huden i ansiktet riktigt len och smidig, redo för dagens påfrestelser från datorer och den eviga kylan. Jag vill även inbilla mig att den hjälpte till med att lugna de röda utslagen och se till att jag inte fick finnar på grund av uttorkning. Det enda tråkiga med krämen är lukten, lite tantvarning på den men den är ganska övergående eftersom jag somnar snabbt. Tjock och härlig kräm i en kanske något obehändig burk, här krävs verkligen en spatel för att undvika massa bakterier i krämen. Jag fick burken av min mamma som fått den som present av Yves Rocher och jag har nu använt upp varenda liten droppe. Jag tror i och för sig inte att jag kommer att köpa en ny då den inte riktigt var gjord för mina behov just nu.

Inga kommentarer:

LinkWithin

Blog Widget by LinkWithin