fredag, december 05, 2008

Oliva by CCS

Låt mig få presentera en riktig vinterfavorit här hemma: en body butter från Apoteket med olivolja. Otroligt krämig och väldigt återfuktande. Den går direkt in i huden och lägger sig inte som en otäck hinna på huden som andra lotions och kroppssmör kan göra. Defenitivt en konkurrent till Body Shops oliv body butter och till ett något billigare pris. Luktar gott och friskt, tar inte över som Body Shops krämer kan göra utan den här kan med fördel användas ihop med andra parfymer. Så nu var även denna förpackning slut och jag noterar glatt att det är en produkt jag kan tänka mig att köpa igen. Den här har ingen självklar ersättare från skåpet hemma hos pojkvännen, så tills nästa gång jag åker hem till mitt andra hem och hämtar någon av kroppssmören där får jag testa Philosophys Amazing Grace. Inte så illa det heller.

Inga kommentarer:

LinkWithin

Blog Widget by LinkWithin