lördag, december 27, 2008

Jan Marini

Eftersom min dagkräm är slut och min ansiktstvätt från MD Formulations är på sista refrängen bestämde jag mig för att prova det omtalade märket Jan Marini. Detta märke innehåller glykolsyra som hjälper till att exfoliera och behålla fukten på djupet. Jag har läst mycket om både märket och syror i allmänhet och kände att detta kunde vara räddningen för min otroligt jobbiga hy i ansiktet (har de senaste två åren haft ganska jobbiga problem med akne på kinder och haka). Jag slog upp Skin-Etc.com och klickade hem en beställning för många, många dollars. Igår fick jag ett bekräftelsebrev på att de har skickat iväg min beställning och att jag kan vänta mig paketet inom en snar framtid, typiskt att det är lördag idag...

I beställningen finns dessa produkter:

Jan Marini Bioglycolic Cream - tänkt som en dagkräm nu på vintern

Jan Marini Skin Zyme - en mask

DDF Matte Finish Photo-Age Protection SPF 30 - det är ett måste att använda solskydd när man använder produkter med syra i. Ska faktiskt bli skönt att ha även på jobbet eftersom jag sitter framför en dator hela dagarna.


Jag är så otroligt spänd, hoppas verkligen att dessa produkter kan fixa mina problem.

Inga kommentarer:

LinkWithin

Blog Widget by LinkWithin