lördag, december 27, 2008

The Body Shop Satsuma Body Lotion

För ett bra tag sedan, säkert två år sedan impulsköpte jag The Body Shop Satsuma Body Lotion eftersom jag älskar satsumar (clementiner och mandariner). Eftersom jag tycket så mycket om frukten måste jag bara älska en lotion som luktar likadant. Så fel jag hade. Den luktade inte alls lika friskt och härligt som dess föregångare gör, den tar över hela rummet och lukten sitter kvar länge. Helt idealiskt om det hade varit någon annan lukt som jag verkligen tyckte om. Men nu har jag i alla fall lyckats använda upp flaskan, tur att jag bara köpte den lilla flaskan. Jag kan tycka att det luktar gott, men tyvärr inte på mig själv. Annars fungerade den fint som återfuktare, går hyfsat snabbt in i huden och det som inte går in i huden fastnar i kläderna och sprider sin doft därifrån i flera dagar efteråt...

Inga kommentarer:

LinkWithin

Blog Widget by LinkWithin