lördag, december 27, 2008

Beauty-julklappar

Av min mamma och pappa fick jag den fina verktygsväskan från Jula till att stoppa alla mina pryttlar i. Så himla fin är den, men när jag jämför min med Bjootis väska inser jag att jag måste köpa mer att fylla den med. ;)

Lite hjälp på traven fick jag av min bror som köpt tre olika ansiktsmasker, en ögonmask och ett par skrubbvantar till mig. Skinvitals masker har jag varit och klämt på tidigare, de verkar himla smidiga eftersom det är en duk som man lägger på huden istället för att kleta in en kräm. Jag fick masken T-purity och Eye Brighten för ögonen. Perfekt. Jag fick också jordgubbsmasken och den varma masken från H&M. Perfekt inför nyårsfesten och sedan pojkvännens hemkomst från Tanzania då man vill vara lite extra fin.

Inga kommentarer:

LinkWithin

Blog Widget by LinkWithin