tisdag, februari 10, 2009

Sukí Exfoliating Lemongrass Cleanser

Denna testburk av Sukís hyllade peeling fick jag, till min stora glädje, med den första Beauty bagen. Efter att den fått bra recensioner från både Bjooti och Lipgloss Bitch var jag inte sen med att snabbt hoppa in i badrummet för att testa. Fylld med naturliga ingredienser och socker som peelingkorn smakade den inte bara gott utan doftar som i en citronhimmel.

Rent, mjukt och lent blir det. Sockerkornen river härligt ibörjan men förvandlas till en härlig löddrande rengöring som smidigt går att skölja av utan att lämna korn efter sig i ansiktet. Det allra roligaste var att se på ansiktet dagen efter peelingen och kunna lägga en perfekt bas utan några som helst ojämnheter i ansiktet.

Detta är verkligen en höjdarprodukt som jag absolut kommer att köpa igen när badrumsskåpet gapar tomt efter en peeling. Men just nu måste jag förbruka alla de andra som jag hamstrat på mig.

Inga kommentarer:

LinkWithin

Blog Widget by LinkWithin