torsdag, februari 05, 2009

Bioline Perfect Age Renew Cream

Jag fick två prover på Biolines Perfect Age Renew Cream när jag fick ett presentkort på Din Hud i Jönköping. Jag kände väl att jag inte var helt rätt målgrupp då cremen är anpassad till en torr och mogen hy. Men det finns alltid ett sug efter att få testa nya produkter så jag öppnade den lilla förpackningen för att smeta på mirakelkrämen på mitt ansikte före sänggående. Vilken doft. Det är just på doften som man förstår att cremen är anpassad till mogen hy, det luktar mormor om den. Inte riktigt vad jag lukta när jag ska mysa ner mig i sängen för att sova. Något annat riktigt omdöme kan jag inte ge efter åtta appliceringar förutom att cremen är väldigt fyllig och dryg, det behövs inte alls mycket för att täcka ansiktet.

Inga kommentarer:

LinkWithin

Blog Widget by LinkWithin