måndag, november 03, 2008

Sista droppen

Lumenes Hydra Tender Soothing and Moisturizing Mask är en flaska som funnits länge i mitt skåp, antagligen lite för länge. Så döm av min förvåning när den en morgon gav ifrån sig ett sorligt pruttande ljud och just ingen kräm.
Det är nu när det börjar lite kallare som denna mask kommer fram från sitt gömställe. Jag använder den som en mask och får gärna verka under natten då den gör underverk. På morgonen vaknar jag med en hy som inte alls är så irriterad, de röda prickarna och rodnader har dämpats. Serien, Blue Sensitive, som denna mask tillhör är speciellt gjord för känslig hy som behöver en fuktighetsbomb ibland. Jag är otroligt lockad att sätta upp denna räddare på min julklappslista men är lite sugen på att testa något annat, för vem vet, det kanske finns något ännu bättre ute på marknaden som jag inte vet om ännu. Har läst lite om the Body Shops
Aloe Protective Restoring Mask som kan vara något liknande.

Inga kommentarer:

LinkWithin

Blog Widget by LinkWithin