torsdag, november 13, 2008

Inventeringen är klar

Efter att jag bestämt mig ett köpstopp tills jag använt alla de saker som jag faktiskt redan äger var jag tvungen att inventera de två skåpen som jag har. Bara för att göra det ännu lite jobbigare befinner sig skåpen i två olika hus, en hylla finns hos min pojkvän och det andra skåpet finns hemma hos mamma och pappa.

Skåpet hos mamma och pappa blev först ut och här fanns det mycket saker vill jag lova. Bara de hudvårdandeprodukterna är dessa:


2 Dove summer glow
Body Shops Papaya och Olive body butter
Bodylotion från hotell
CCS solskydd för ansikte 30SPF
Oriflame Radiance Energy 365 Face Summer Glow
Bad och massageolja från Indiska
Hello Kitty body lotion från H&M
2 Phytomer Oligopur Balance Emulsion
Nivea SOS handcreme
Natusan lightoil spray med aloe vera och e-vitamin
Idominsalva
CCS fotcreme
CCS fotvårdssalva
Bath&Body works Aromatherapy Moisturizing Hand Crème Eucalyptus Spearmint
Veet warm wax

Inga kommentarer:

LinkWithin

Blog Widget by LinkWithin