lördag, januari 10, 2009

Lee Stafford Dry Shampoo

Jag är verkligen inte någon morgonmänniska, jag skulle allra hellst vilja börja runt 11 om dagarna. Då skulle jag må allra bäst. Men tyvärr får man inte välja när man ska börja jobba så ett torrschampo hjälper mig de dagar som håret ser ut som ett fågelbo och jag verkligen inte har tid att tvätta det. Skaka, spruta och ruffsa runt. Klart! Går på en halvminut, otroligt värt. Inte nog med att det tar bort det feta vid rötterna det ger en volymboost som är otroligt välkommen samtidigt som det skonar håret då det inte ska tvättas varje dag. Många fördelar med ett torrschampo förutom lukten. Lukten påminner lite om herrdoften Axe blandat med något unket. Men billigt är det och går att hitta på Kicks. Jag har läst andra bra recensioner på Kisby Torrschampo men jag har ännu inte lyckats hitta det i någon butik ännu, vet att det finns hos Söderfin men jag är lite dumsnål och tycker att det känns jobbigt att beställa så tråkiga saker på internet. De alldagliga produkterna vill jag allra helst ha lättillgängliga, som på Ica eller Kicks. Men det är defenitivt ett märke som jag skulle vilja testa nu när den lilla rosa sprayburken är tom.

Inga kommentarer:

LinkWithin

Blog Widget by LinkWithin